الکسا برای کاربران وب فارسی شاخص شناخته‌ شده‌ای است تا به پرمخاطب بودن یک سایت اعتماد کنند. این شاخص در رسانه‌های آنلاین اهمیت بیشتری دارد تا جایی که با رتبه بالاتر قادر به کسب‌ درآمد بیشتری هم هستند. صرف نظر از موضوع فعالیت سایت،  الکسا به عنوان یکی از معیارهای موفقیت سئو نیز به شمار می‌آید، پس با بهبود رتبه الکسا، یک سایت می‌تواند علاوه بر درآمد، اعتبار رسانه‌ای بیشتری هم داشته باشد. افزایش بازدید کنندگان منجر به افزایش تعدا مخاطب و کسب درآمد بیشتر است.

 

آی‌پی ایرانی یک سامانه خرید بازدید و ارائه خدمات افزایش بازدید سایت از طریق افزایش بازید و بهینه‌سازی کلید‌واژهای مورد استفاده سایت در موتورهای جستجو است. این سامانه کاربران را قادر می‌سازد با استفاده از این خدمات افزایش بازدید و افزایش رتبه الکسا و  همین‌طور  از طریق این سامانه کسب درآمد کنند. در صورتی‌که  تصمیم به استفاده از خدمات تبلیغاتی آی‌پی‌ایرانی مانند کاهش رتبه الکسا و بهبود نتایج جستجو دارید باید در سایت ثبت‌نام کرده و حساب کاربری خود را شارژ نمایید سپس نسبت به خرید بازدید اقدام نمایند.

 

پس از ثبت‌نام یک پنل کاربری قدرتمند با امکان مشاهده و تحلیل آمارهای بازدید در اختیار کاربران قرار گرفته و تمام فرایند اجرایی به صورت خودکار از طریق ایمیل به کاربر اطلاع داده می‌شود. افزایش بازدید در آی‌پی‌ایرانی از طریق ارجاع کاربران واقعی صورت می‌گیرد.  نتایج افزایش رتبه سایت و رتبه الکسا در یک بازه زمانی ۷ الی  ۱۴ روزه قابل مشاهده است.

 

این سامانه از طریق نمایش هوشمند پیوند‌‌های مرتبط یک سایت به کاربران، از بالا رفتن نرخ پرش سایت جلوگیری می‌کند. نرخ پرش (Bounce rate) شاخصی است که نشان می‌دهد کاربران پس از مراجعه به یک سایت آیا بلافاصله آن را ترک کرده یا به سایر صفحات نیز رجوع می‌کنند. هر چقدر نرخ پرش یک سایت کمتر باشد، پایداری رتبه بالاتری دارد.