اهمیت آموزش از راه دور کنکور

  • ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
  • 506 بازدید

همان طوری که می دانید، امروزه آموزش از راه دور کنکور از اهمیت چشمگیری برخوردار می باشد. آموزشی که نه تنها از مزایای بیشماری برخوردار می باشد، بلکه امکان آموزشی آسان را برای تمامی افرادی که قصد شرکت در کنکور های گوناگونی اعم از کنکور ریاضی، کنکور تجربی و کنکور انسانی دارند را فراهم می سازد.

شما برای آمادگی کنکور چه برنامه ای دارید؟

آمادگی برای کنکور 98 را با سایت آی آر کنکور تجربه کنید.

همین مسئله سبب گشته تا امروزه شاهد انواع سایت های فروش فیلم های آموزشی ویژه کنکوری ها باشیم.

 اما جالب است بدانید در میان تعداد بیشمار این فروشگاه های آنلاین فیلم های آموزشی، سایت  konkoor.ir از جمله معتبر ترین و محبوب ترین سایت ها و فروشگاه های آنلاین می باشد.

فروشگاه آنلاینی که با تولید انحصاری کلیه دوره های آموزشی و عرضه دی وی دی هایی با کیفیتی بسیار بالا توجه همگان را به سوی خود جلب کرده است.

همچنین لازم است بدانید آن چه سبب تمایز این سایت از دیگر فروشگاه های آنلاین می گردد، ارائه مشاوره تلفنی رایگان می باشد.

از دیگر مزایای این فروشگاه آنلاین می توان به پشتیبانی آنلاین و 24 ساعت آن اشاره کرد. پشتیبانی همه روزه ای که یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این فروشگاه اینترنتی می باشد. همچنین ارسال رایگان این دی وی دی های آموزشی از دیگر ویژگی های برتر این سایت می باشد.

استفاده از بهترین اساتید آموزش دروس دبیرستان و کنکور در دی وی دی های آموزشی irKonkoor

اگر چه یادگیری مباحث آموزشی از طریق دی وی دی های آموزشی بسیار آسان و راحت می باشد، اما لازم است بدانید اصلی ترین عامل در مقبولیت این دی وی دی ها استفاده از بهترین و برترین اساتید آموزشی می باشد. اساتیدی که با بیانی ساده و روان به جامع ترین صورت ممکن به شرح مباحث می پردازند. بیانی شیوا که سبب می گردد تا این دی وی دی ها قابل درک و استفاده برای دبیرستانی ها نیز باشند.

این فروشگاه آنلاین فیلم های آموزشی، با استفاده از تست های پر تکرار کنکور های گوناگون و قرار دادن آن ها در دی وی دی های آموزشی علاوه بر آن که امکان آموزش از راه دور را برای متقاضیان فراهم می آورد، بلکه موجب آشنایی با سوالات و در نتیجه آماده سازی بیشتر برای شرکت در آزمون می شود.

جهت خرید دوره های آمادگی کنکور به سایت آی آر کنکور مراجعه کنید.

آی آر کنکور فروشگاه آنلاین محصولات آموزشی ویژه کنکوری ها و دانش آموزان دبیرستانی.