مجله اينترنتي خانواده ايراني ايراني نيوز از وبسايتهاي معتبر ايران در زمينه توليد و محتواي محتوا است كه وابسته به شركت فن آوري اطلاعات پيشگامان پديده ساز امكان و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است. «ایرانی نیوز» سعی می کند نیازهای اطلاعاتی و فرهنگی خانواده ها را به کمک مخاطبانش درک کند و بعد، برای تولید و ارائه محتوای درخور شأن مخاطبان، همه تلاش خود را به انجام برساند. در پورتال خانوادگي ايراني نيوز مطالب زيادي در بخش هاي مختف توليد ميگردد كه برخي را به اختصار توضيح ميدهيم.

بخش پزشكي و سلامت در سايت ايراني نيوز بسيار فعال است و جديد ترين مطالب روز دنيا را از لحاظ پزشكي ، زناشويي ، خانواده ، كودك ، روانشناسی و … توليد ميكند كه خوانندگان بساري دارد

تفريحي و سرگرمي :معمولادر ايران اكثر مردم از اينترنت استفاده ي تفريحي و سرگرمي ميكنند. آنها در وب سايت هاي آنلاين بازي گشت و گزار كرده و بازي ميكنند يا از سايت هايي همانند فال و لطيفه استفاده ميكنند. كه عده زيادي از مردم سايت ايراني نيوز را ميپذيرند . بخش فال روزانه زیر مجموعه مجله اینترنتی خانواده ایرانی یا ایرانی نیوز میباشد که هر روز با انواع فال و فال های متنوع بروز میگردد.

اخبار خاص و جالب: محتواي خبري در مجله اينترنتي خانواده ايراني (ايراني نيوز) از سايت ها با بخش خبري در سايت هايي كه صرفا خبري بوده متفاوت است و بيشتر به اخبار اتفاقات خاص مي پردازد، مثلا اخبار در زمينه هاي هنري يا مكان هاي بازديدي و يا مراسمي خاص كه در مكاني اتفاق افتاده است و اين نوع از اخبار عموما شامل عكس و ويديويي از آن اتفاقات نيزمي باشد .

سرویس زیبایی ، مد و پوشاک از سرویس سبک زندگی در سایت ایرانی نیوز بسیار فعال است

همچنين در اين سايت به معرفي افراد مشهور ميپردازند و آخرين اخبار و اطلاعات راجع به زندگي و فعاليت بازيگران سينما و تلويزيون، خواننده ها و چهره ها در زمينه  ورزشي همراه با تعدادي آلبوم تصاوير و يا انجام  مصاحبه هاي شخصي با  آنها  و يا پراكنده كردن شايعاتي كه در مورد آنها وجود دارد، مي پردازد و جالب اينجاست كه بدونين اين بخش بسيار مورد توجه واقع ميشود .

بخش آشپزي و آموزش آشپزي سايت مجله خانوادگي ايراني نيوز از بخش هاي پر بازديد سايت است كه هر روزه هزاران نفر را به سوي خود جذب ميكند و مخاطبان زيادي دارد

نشر دیجیتال برخط خانواده ایرانی نیوز قسمت های متنوعی را برای بخش  اس ام اس ، متن و پیامک  و غیره در نظر گرفته است که بهترین متن های تبریک و متن های مناسبت ها در آن قرار داده میشود

 گروه محتوایی «ایرانی نیوز» در تعامل بی واسطه، نیازهای مخاطب را از سوالات متداول و تخصصی گرفته تا سفارش تولید مطلب با موضوعات مختلف دریافت می کند و نتیجه ای درخور را برای ایشان تدارک می بیند؛ در مسیر تولید هم فقط دو چیز برایش مهم است: اول دقت و دومی سرعت.

امید موفقیت بیشتر«ایرانی نیوز» به یاری خدا و هدایت مخاطبان صمیمی است.