تبلیغات از زمان گذشته تا حال حاضر بصورت های مختلفی در جامعه تاثیرگذاری خود را انجام می داده است. در گذشته تبلیغات بصورت حضوری همراه با فریاد در خیابان ها و معابر بود اما امروزه با ظهور تکنولوژی های جدید، تبلیغات نیز شکلی ویژه‌تر و البته نامحسوس‌تر به خود گرفته اند.

استفاده از تجهیزات جدید باعث بالا رفتن تنوع در کار و کاهش هزینه تبلیغات برای بسیاری از صاحبان کسب و کار ها شده است. استفاده از تلویزیون های شهری و تابلوهای روان امکان دسترسی راحت به مشتریان بالقوه را فراهم کرده است.

تابلو روان ال ای دی یکی از جدید ترین روش های تبلیغات الکترونیکی محسوب می شود. این تابلو ها تابلوهایی است که پیام هایی را به صورت متحرک به نمایش در می آورند. حتما تا کنون بار ها این تابلو ها را سر در فروشگاه ها، پمپ بنزین،  کلینیک ها و… دیده اید. استفاده از تابلو های روان یا تابلو های پیام متحرک چند سالی است که در کشور ما به طور چشم گیری باب شده است، حتی در سالن انتظار بیمارستان ها، فرودگاه ها، ورزشگاه ها و… هم بسیار زیاد از این نوع تابلو ها استفاده می کنند و این نشان می دهد که  تابلو های روان تنها استفاده تبلیغاتی ندارند و در موارد مختلفی از آن ها استفاده می شود. این خود باعث شده است تا تغییر شرایط بازار تبلیغات با استفاده از تابلو روان را شاهد باشیم.

تلویزیون شهری

جالب است بدانید این تابلو ها در ابعاد مختلف برای استفاده های مختلف ساخته می شوند و انواع تک رنگ، یه رنگ و هفت رنگ ان وجود دارد.

تابلو های روان خیلی زود در ایران به عنوان یک وسیله برای تبلیغات عمومی و استفاده های دیگر فراگیر شدند. امروزه همه مغازه ها از این تابلو ها استفاده می کنند حتی در اتوبوس ها هم می بینیم که برای اینکه پیام هایی را به مسافران بدهند از این تابلو ها استفاده می کنند.

این تابلو ها به دلیل ویژگی های متحرک بودن و رنگی بودن توجه مردم را به خود جلب می کند و کوتاهی پیام هایی که می دهد باعث می شود پیام ها در ذهن مردم بماند پس روشی ماثر ونه چندان گران برای تبلیغات محسوب می شود.

تابلو روان

تابلو های روان ال ای دی اما جزء مدرن ترین انواع تابلو های روان است که روز به روز بر تنوع، کیفیت و شدت نور و تکنولوژی آن افزوده می شود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید  تابلو های روان ال ای دی چگونه کار می کنند. ماژول LED بلوک های آماده از نمایشگر هستند که روی یک قاب کنار هم چیده می شوند و صفحه اصلی نمایش تابلو را ایجاد می کنند. این ماژول ها با کابل هایی به اسم کابل های دیتا به هم وصل شده و کار می کنند.

در مورد انتخاب قاب ها اما باید به موارد مهمی توجه شود. یکی از این موارد ضد آب بودن این قاب ها است چرا که ممکن است ایت تابلو ها در محیط بیرون قرار گیرند و باید مقاوت بالایی داشته باشد. مورد دیگر استاندارد بودن تابلو های روان ال ای دی چه از نظر اندازه و چه از دیگر نظر هاست تا در نسب آن ها مشکلی به وجود نیاید.

تابلو روان

به طور کلی در خصوص تابلو های روان LED  می توان گفت روشی ساده و نسبتا ارزان و البته تاثبر گذار برای تبلیغات و رساندن پیام در مدت کوتاه به جمعی زیاد است که جای خود را در میان ایرانیان باز کرده است و امروزه استفاده ها و کاربردهای زیادی دارد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب‌سایت Amazon (Leadleds) و یا وب‌سایت شرکت سپهر صنعت مراجعه کنید و از نزدیک با این محصول آشنا شوید و بهترین خدمات را از این صنعت دریافت کنید.

در خصوص تلویزیون شهری نیز بد نیست بدانید که این تلویزیون ها عموما در جهت تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. تلویزیون های شهری را بطور کلی می توان به دو دسته مناسب برای محیط های داخلی (Indoor) و محیط های خارجی (Outdoor) تقسیم بندی کرد. این تلویزیون ها بسته به محلی که قرار می گیرند می توانند دارای حساسیت های کمتر یا بیشتر باشند؛ بطور مثال تلویزیون های Outdoor علاوه بر ضد آب بودن، مقاوم در برابر ضربه نیز هستند در حالی که تلویزیون های Indoor نیازی به برخورداری از این حساسیت ها ندارند.

لازم بذکر است که حساسیت های موجود در این تلویزیون های رابطه مستقیم با قیمت آنها دارند. هرچه یک تلویزیون شهری حساس‌تر بوده و از امکانات بیشتری برخوردار باشد، طبیعتا قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود! گفتنی است از این تلویزیون های می توان در معابر مختلف شهری، استادیوم های ورزشی سرپوشیده و سرباز، شهربازی، فرودگاه، ایستگاه قطار و… استفاده نمود.

منبع:

http://zcode.ir