امروزه شبکه ي اجتماعي تلگرام يکي از پرطرفدارترين و محبوب ترين شبکه هاي اجتماعي است و شاهد آن هستيم که روز به روز کابران زيادي را به خود جذب ميکند و چون سرمايه گذاري بر روي اين شبکه اجتماعي بسيار کم هزينه تر از روش هاي تبليغاتي ديگر است اين امر سبب شده که افراد زيادي بتوانند از اين طريق درامد زايي کنند.

داشتن لايک تلگرام زياد چه مزايايي ميتواند داشته باشد؟

داشتن لايک زياد فوايد مالي و اجتماعي زيادي به دنبال دارد.
از فوايد اجتماعي آن برنده شدن در نظر سنجي ها است ، شما ميتوانيد با تعداد زيادي لايک کننده تاثيرات خوبي در فضاي مجازي داشته باشيد و با افزايش محبوبيت پست هاي شما به طور چشم گيري در دنياي مجازي به اشتراک گذاشته ميشود.
بالا بودن تعداد لايک و خرید ویو تلگرام خود نيز باعث جذب ممبر ميشود
با افزايش لايک کاربران جديدي که به هر نحوي وارد کانال شما شده اند اعتماد بيشتري به کانال شما مي کنند و راحت تر به جمع ممبر هاي کانال شما اضافه خواهند شد.
فرض کنيد به يک کانال با چند هزارممبر و يک کانال با چند ده هزار ممبرسر مي زنيد به کداميک بيشتر اعتماد ميکنيد ؟ کدام کانال شما را بيشتر وسوسه مي کند تا به جمع ممبر هاي آن بپيونديد و در جمع ممبر آن قرار بگيريد؟ طبيعتا دومين کانال که هم ممبر زياد وهم ويو پست هاي آن زياد است!
تاجران هميشه به دنبال بازار هاي جديد هستند در حالي که اين افراد ببينند ميليون ها ممبر داريد بنابراين با شما ارتباط برقرار ميکنند.
پس تمامي کساني که دنبال خريد ممبر تلگرام هستند تنها به خاطر وقت گذراني اقدام به خريد ممبر تلگرام نمي کنند و استراتژي براي خود دارند

چگونه ميتوان ممبرتلگرام را افزايش داد؟

بايد اعتراف كرد كه پس از ايجاد يك كانال تلگرام يا گروه تلگرام نخستين و مهمترين دغدغه ي مديران كانالها افزايش تعداد اعضا و ممبرهاي واقعي كانالشان است. نياز به گفتن نيست كه اساساً هرچقدر تعداد اعضاي يك كانال تلگرام بالاتر باشد نشانگر اعتبار و موفقيت آن كانال و استقبال بيشتر كاربرانش است. بعنوان مثال يك كانال باهدف تجاري ، مثلاً فروش محصولات را درنظر بگيريد. هرقدركه تعداد اعضاي اين كانال بيشتر باشد قطعاً كار فروش و بازاريابي براي مدير اين كانال ساده تر و با انژي كمتر صورت ميگيرد و يقيناً فروش آن بيشتر است. پس ميتوان نتيجه گرفت كه براي كانالهاي تلگرامي هم مانند ديگر رسانه ها ، تعداد اعضا بسيار مهم است و حرف اول را ميزند.ضمناً گاهي هم به دلايل مختلف ممكن است كاهش اعضا يا ريزش براي كانالها اتفاق بيفتد كه البته براي مديران با تجربه كاملاً قابل پيشگيري است. پس علاوه بر جذب عضو براي كانالها ، حفظ و نگهداشتن اعضا ، و درواقع ايجاد وفاداري ممبرها هم چالش مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد و اينكار هزينه ، انرژي وزمان زيادي از مدير كانال را صرف ميكند
در اين راستا به شما دوستان توصيه ميکنم با خرید ممبر تلگرام اعضاي کانال خود را افزايش دهيد
اينكار براي شما تقريباً با هزينه کمي اما نتيجه آن افزايش ممبر كانالِ شما با حداقلِ هزينه ممكن است.
پس يكي از روش هاي موثر درافزايش ممبر تلگرام خريد پکيج هاي تيم پاشا ممبر است که اين سايت در عرصه هاي افزايش راي و خرید لایک تلگرام با نازلترين قيمت و بيشترين کيفيت ميباشد
کيفيت دستورکار ماست

افزايش ممبر کانال تلگرام براي افزايش بازديد آگهي هايي که شما ميگذاريد بازخورد خوبي خواهد داشت
حجم بسيار بالا از آگهي در تعداد زيادي از کانال هاي پربازديد ميتوانيد نسبتا در فروش شما تاثيرگذار باشد …