ساندویچ پانل ماموت

  • ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
  • 939 بازدید

ساندویچ پانل به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید می شود ، به طوری که مشتری دقیقا با توجه به نقشه ، طرح ، رنگ ، اندازه و ضخامت مورد نظر می تواند ساندویچ پانل سفارشی خود را سفارش دهد.

لازم به ذکر است که نمی توان ساندویچ پانل را به صورت شخصی انتخاب کرد زیرا ساندویچ پانل ها را مشاورین ماموت بهتر می شناسند و تجربه این کار را دارند ، بنابراین می توانند بهترین پیشنهاد را به مشتریان داده و آن ها را راهنمایی کنند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید از شرکت ماموت کمک بگیرید ، در صورتی که با نظر مشاورین آن را تهیه کنید.

ساندویچ پانل ماموت انواع مختلفی را شامل می شود که این انواع ساندویچ پانل می تواند از نظر جنس لایه های بیرونی ، لایه میانی و کاربرد ساندویچ پانل دسته بندی شوند.

به طور مثال از نظر کاربرد و کاربری ساندویچ پانل به دو دسته ساندویچ پانل سردخانه ای و ساندویچ پانل اتاق تمیز تقسیم می شوند.

سردخانه با پانل ماموت  

سردخانه ها ، محل هایی هستند برای نگه داری ایمن و سالم محصولات به طوری که به طور مثال از فاسد شدن آن ها و … جلوگیری کنیم و به نگهداری بیشتر آن ها کمک کنیم .

سردخانه ها باید دمای محیط را به وسیله یک دستگاه گرفته و  به سرما در داخل سردخانه تبدیل کنند و سرما را اشاعه و هدر ندهند ، به همین دلیل از ساندویچ پانل برای ساخت آن ها استفاده می شود که عایق سرما و گرما هستند و می توانند در مصرف انرژی باعث صرفه جویی شوند.

اتاق تمیز با ساندویچ پنل تهیه می شود و هیچ مصالح ساختمانی دیگری در این حوزه وجود ندارد که با این دقت باشد و بتوان به آن اطمینان داشت ، این پانل ماموت اتاق تمیز بسیار مستحکم و قوی می باشد به طوری که حتی مواد شیمیایی نیز از آن عبور نمی کند.

ساندویچ پانل اتاق تمیز برای ساختمان هایی استفاده می شود که ورود آلاینده ها در آن بسیار مهم می باشد و نباید در این ساختمان بخار آب ، گرد و غبار ، آلاینده های معلق در هوا و مواد شیمیایی عبور کند.

به علاوه برای ورود افراد به این ساختمان و اتاق ، دوش هوا و لباس های مخصوص تبیه شده که همه افراد در زمان ورود باید از آن ها  استفاده کنند.

ساندویچ پانل ها از نظر جنس به چند دسته ساندویچ پنل با ورق های رویی (ورق گالوانیزه ، ورق آلوزینک ، ورق آلومینیوم ، ورق فایبرگلاس ، ورق پلی کربنات ، ورق شیشه ای) و همچنین ساندویچ پانل ماموت از جنس هسته یاندویچ پانل از فوم تزریقی پلی استایرن ، فوم تزریقی پلی یورتان ، فوم تزریقی XPS ، پشن شیشه و پشم سنگ که همه این موارد شامل فواید و مشخصات خاص خود می باشند.

تمامی محصولات ماموت را می توانید ثبت سفارش نمایید و یا درخواست استفاده از ساندویچ پانل اساندارد ماموت را بدهید ، پس از ثبت سفارش ساندویچ پانل آن را می توان به کارخانه ارسال کرد و منتظر ( مدت زمان بسیار کمی را خواهد برد) تولید آن شوید.

ساندویچ پانل سفارشی پس از تولید به محل مورد نظر ارسال می شود ، در آنجا شما می توانید آن را دریافت و در صورت خواست می توانید آن را به نصابان ماموت تحویل دهید.

اگر نصب ساندویچ پانل توسط شرکت ماموت انجام شود ، این تیم متخصص نصب را انجام می دهند و پس از نصب پانل ماموت ، این ساندویچ پانل ماموت به بازرسان ساندویچ پانل سپرده می شود.

بازرسی ساندویچ پانل به روشی است که تمامی پانل ماموت ها و سازه پیش ساخته را چک کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل احتمالی آن را رفع کرده و سپس پروژه انجام شده را به مشتری تحویل خواهند داد.

از این رو می توانید مطمعن باشید که بهترین انواع ساندویچ پانل را می توانید تهیه کنید و همچنین نصب این ساندویچ پانل بدون مشکل بوده و سازه ای کاملا قابل اطمینان برای شما انجام شده است.

امروزه بیشتر از بخش های فضای کارگاهی یک شرکت با کانکس ها راه اندازی می شود که به دلیل حمل آسان ان است و به دلیل بالا بودن امنیت آن از این سازه های پیش ساخته استفاده می شود.این سازه ها و کانکس ها می تواند حتی انسان را در مقابل گرما سرما محافظت کند.

کامیون وسیله نقلیه باری است که از آن برای حمل بار 6 تن و بیشتر استفاده میکنند. کامیون ها کاربرد های متفاوتی دارند که به عنوان مثال از آنها به عنوان ماشین آتش نشانی استفاده می کنند. کامیون باری حمل بار تناژ بالا استفاده می شود و معمولا از آن برای حمل بار خارج شهری استفاده می شود.