امروزه به دلیل مشغله های فراوان روزمره و از سوی دیگر کمبود وقت همه ی افراد به دنبال روش هایی برای ذخیره زمان و استفاده بهینه از آن هستند. خرید اینترنتی یکی از این روش هاست که به افراد کمک می کند تا وقت زیادی را در طول روز ذخیره کرده و صرف کارهای مهمتر کنند. خرید اینترنتی مزایای متعددی دارد، مانند قدرت انتخاب بالا، صرفه جویی در زمان، انعطاف پذیری در زمان خرید، تنوع محصولات، سهولت در سفارش، خرید و … . از این رو، روز به روز بر تعداد افرادی که تمایل به خرید محصولات موردنیاز خود از طریق اینترنت دارند، افزوده می شود و وجود پایگاه اینترنتی که بتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای مردم عزیز باشد، امری است اجتناب ناپذیر.

فروشگاه اینترنتی گیتی تک (شرکت گیتی تجارت راهپیما) فعالیت خود را با نام گالری عطر اورجینال از سال 1394 آغاز، و پس از مدتی جهت رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات متنوع تر تصمیم به راه اندازی سایتی با نام گیتی تک نمود تا بتواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مردم عزیز قرار داده و کاربران را در خریدی راحت و مطمئن یاری نماید. مرکز فروشگاه اینترنتی گیتی تک  (gititak.com) در شهر شیراز است و امکان ارسال اجناس به سراسر کشور وجود دارد. هدف اصلی و بلندمدت گیتی تک، ارائه اجناس لوکس، اصیل و مرغوب با قیمت مناسب و خدمات مطلوب به مشتریان عزیز و فراهم نمودن خریدی رضایت بخش و آسان برای آن ها است.

فروشگاه اینترنتی گیتی تک تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت و معدن است. بنابراین کاربران می توانند با خیالی آسوده و با اطمینان محصولات موردنیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند.

لوازم آرایشی و بهداشتی

زیبایی و همچنین داشتن پوستی سالم و جذاب همواره از دغدغه های تمامی افراد به ویژه بانوان از دوران های گذشته تاکنون بوده است. افراد از روش های متفاوتی برای زیبایی و سلامت پوست خود استفاده می کنند. امروزه نیز انواع و اقسام محصولات آرایشی و بهداشتی در دسترس افراد قرار دارد تا بتوانند با انتخاب و استفاده از آن ها داشتن پوستی دلخواه را تجربه کنند.

محصولات آرایشی و بهداشتی که در فروشگاه گیتی تک ارائه می شود از برندهای معروف و معتبر ایرانی و غیر ایرانی چون این لی، مای، فلورمار، اوریف لیم، کلینیک، رکسونا، داو، سیگنال، نیوه آ، مای، اکس، سان سیلک و … است. رژ لب مای و رژ لب این لی از محصولات خوب موجود در وب سایت فروشگاه هستند.

 کرم پودر، پنکیک، رژگونه، کانسیلر، ریمل، خط چشم، مداد چشم، سایه چشم، مداد ابرو، سایه ابرو، رژلب جامد، رژلب مایع، رژلب مدادی، مداد لب، کرم و نرم کننده لب، لاک ناخن، لاک پایه ، شامپو بدن، فوم و صابون شستشو، ژل بهداشتی، دستمال مرطوب، انواع خمیر دندان، مسواک، کرم ضد آفتاب، کرم نرم کننده و مرطوب کننده، کرم دور چشم، کرم ضد لک، کرم لایه بردار، کرم روشن کننده و… از دسته بندی های لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی هستند که در وب سایت فروشگاه اینترنتی گیتی تک قابل  مشاهده است. همچنین می توانید ترفندهای جادویی استفاده از رژ لب و یا لیفت و لمینت مژه چیست؟ را در بخش مقالات فروشگاه مطالعه نمایید.