چینی‌ها همیشه علاقه داشتن که بتونن سهمی از بازار خرید و فروش ماشین کشور ما بدست بیارن، برای همین از حدود سال 1386 تا الان تلاش کردن با با ماشین‌های مختلف، شانس خودشون رو برای رسیدن به این هدف امتحان کنن. ماشین‌های چینی که اون اوایل به بازار وارد شده بود از کیفیت پایینی برخوردار بودن، به همین خاطر اغلب افراد دید بدی به خرید خودروهای چینی پیدا کردن؛ به طوری که هیچ کس حاضر نبود ماشین‌های چینی دست دوم رو خریداری کنه!

چری هم یکی از اون برندهای چینی هست که در ابتدا فقط محصولات اقتصادی و سطح پایین خودش رو تحت نمایندگی مدیران خودرو به بازار وارد ‌‌کرد، اما بعد از مدتی چشم بادامی‌ها تصمیم گرفتند در کنار ماشین‌های ضعیف و معمولیشون، محصولات لوکس خودشون رو هم به بازار کشور وارد کنن. چری آریز5 و چری تیگو 5 جز اولین خودروهای با کلاسی بودن که از این خودروساز چینی در بازار کشور به فروش رسیدن.

طراحی خوب، کیفیت بالا، خدمات مناسب و امکانات متنوع این چری‌های جدید باعث شد تا خاطره بد مدل‌هایی مثل چری A13 یا چری QQ3 (ام وی ام 110) خیلی زود از ذهن مردم پاک بشه و این چینی‌های تازه نفس فروش خوبی رو توی بازار ما تجربه کنن. در حال حاضر خودروهای شرکت چری جز پرفروش‌ترین ماشین‌های مونتاژ شده در داخل محسوب میشن و حتی بازار دست دوم ماشین چری هم خیلی داغ و پرطرفدار هستش به طوری که اگر شما بخواین خیلی فوری نمونه کارکرده یکی از محصولات چری رو بفروشین، می‌تونین در کمتر از 45 دقیقه به هدف خودتون برسین!

حتما دوست دارین بدونین چطور میشه اینقدر راحت نمونه دست دوم یکی از محصولات چری رو به فروش رسوند؟

خودرو45 یک شرکت فعال در زمینه خرید و فروش خوردوهای کارکرده هست که بعد از بررسی کامل بازار خودرو کشور، تونسته یک روش جالب برای خرید و فروش خودروهای دست دوم ابداع کنه. در این روش شما می‌تونین هر کدوم از محصولات دست دوم شرکت چری رو توی سایت ما ثبت کنین یا حتی اگر حوصله این کار رو هم ندارین می‌تونین به شماره 44204009_021 زنگ بزنین تا کارشناسای ما خیلی سریع یک قرار ملاقات براتون آماده کنن.

بعد از مراجعه به هر کدوم از شعبات خودرو45 شما می‌تونین در کمتر از 45 دقیقه، چری کارکرده خودتون رو به پول نقد تبدیل کنین. شرکت ما از نظر سرعت انجام مراحل فروش و همینطور از لحاظ امنیت، یکی از بهترین‌ها تو ایران محسوب میشه پس نگران هیچ چیزی نباشین و فروش فوری چری دست دومتون رو به ما بسپارین.