آموزش تولید محتوا با کاین مستر

  • ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
  • 236 بازدید

تولید محتوا در دنیای پر رقابت امروزی، به عنوان اهرمی شناخته می شود که می تواند به راحتی و به سرعت، یک کسب و کار را از سایر رقبا پیش اندازد.

شما با تولید محتواهای جدید و جذاب می توانید نظر مساعد کاربران را جلب نموده و آنها را با خود همراه سازید. محتواهای ویدیویی یکی از پرطرفدارترین محتواها در بین کاربران هستند، دیگر متن های طولانی، مثله سابق، بازدهی ندارد، کاربر تمایل دارد اطلاعات را به صورت مفید و مختصر و در قالب یک محتوای ویدیویی دریافت نماید.

شاید به همین دلیل است که برنامه های بسیار متعددی برای گوشی های هوشمند ایجاد شده اند تا افراد بتوانند به راحتی با کمک آنها، محتواهای ویدیوی خوب و قابل قبول و حتی گاها با کیفیت بسیار بالا تولید نمایند.

یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه های ادیت فیلم و عکس در گوشی های هوشمند، برنامه کاین مستر (KineMaster) است.

با ما همراه باشید تا ویژگی های برتر این برنامه و آموزش آن آشنا شوید.

تولید محتوا با KineMaster چگونه انجام می­شود؟

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و بازار دیجیتال یکی از مهم ترین قدم هایی است که هر صاحب کسب و کار یا برندی روی آن سرمایه گذاری می­کند و با شیوه ی درست و اصولی آن می ­توان در حتی کوتاه مدت نتیجه ی آن را بر پیشرفت تجارت ها یا کسب و کار های کوچک دید. امروزه ابزار زیادی برای کمک به ما در زمینه تولید محتوای بصری و دیجیتال معرفی شده که با انتخاب هر کدام به سادگی از مزایای آن ها می توان بهره برد؛ حتی اگر خود را به عنوان یک متخصص در این زمینه نمی شناسید حتما یکی از این ابزار ها را امتحان کنید؛ نتایج شما را شگفت زده خواهد کرد.

بی شک یکی از بهترین های ویرایش فیلم!

Kinemaster یک برنامه ویرایش فیلم رایگان و قابل اشتراک گذاری است که برای iOS و Android در دسترس است. در واقع، کاربری برنامه در هر دو دستگاه مشابه است. برنامه Kinemaster بسیاری از افراد را شگفت زده کرده و در تعدادی از پست هایی که “بهترین ویرایشگرهای ویدیوی موبایل برای سال 2019” را نشان می دهند، گنجانده شده است.

 KineMaster یکی از بهترین برنامه های ویرایش فیلم در Android ، iPhone و iPad در حال حاضر است.

تولید محتوا با Kinemaster  یک گزینه عالی برای سازندگان مبتدی و متوسط است که مایل به تولید محتوای ویدیویی هستند و می خواهند ویژگی های ویرایش پیشرفته تر و کنترل بیشتری بر پروژه های خود داشته باشند. چنانچه به دنبال تدوین های بسیار حرفه ای هستید باید از نرم افزار های تدوین مانند ادوبی پریمیر استفاده نمایید.

Inshot و Kinemaster

وقتی به دنبال ویرایشگرهای ویدئو برای استفاده در تلفن هوشمند خود هستید، در نهایت دو گزینه بسیار توصیه می شوند: Inshot یا Kinemaster هر دو این برنامه ها عملکرد تقریبا مشابهی دارند، بنابراین سخت می توان تصمیم گرفت که کدام یک برای شما بهتر است و استفاده از آن آسان تر است.

خوشبختانه، با کشف اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه ها ، این امر واضح تر می شود. و این دقیقاً همان کاری است که ما در این راهنما همراه با شما انجام خواهیم داد.

آموزش کار با کاین مستر

دانلود برنامه

 این برنامه پریمیوم است و در نتیجه نیازمند دانلود نسخه های کرک شده می باشید. در سایت های معتبر بپرخید تا سایت مورد نظر را پیدا نمایید.

 به نماد اعتباری الکترونیکی سایت حتما توجه نمایید. این نماد با نام اینماد eNAMAD شناخته می شود.

 سپس نسبت به دانلود این نرم افزار اقدام نمایید. پس از دانلود مجدد پیش ما به اموزش کاین مستر برگردید.

دوستان و کاربران iOS باید نسخه ی پریمیوم آن را خریداری نمایند.

انتخاب ویدئو برای ادیت در اموزش کاین مستر

برای ادیت و افزودن افکت های مورد نیاز خود این اپلیکیشن پر از قابلیت های درجه یک است. کاین مستر در خصوص ادیت و عکس، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین ساخت موزیک ویدئو های حرفه ای نیز در این پلتفرم امکان پذیر می باشد.

برنامه را باز و گزینه ی وسط را انتخاب نمایید. در قسمت بعد از شما می خواهد تا ابعاد کار خود را انتخاب کنید.

در این مرحله از اموزش کاین مستر پیش از انتخاب سایز، بر روی گزینه ی media بزنید تا فیلم خود را آپلود نمایید.

♦ برای مرحله ی بعدی ابعادی که برای کار خود نیاز دارید را انتخاب نمایید. ما اولین گزینه ۱۶:۹ را مد نظر داریم.

♦ سپس فایل های پروژه ی خود را انتخاب و اضافه نمایید. می توانید هر چند تا که ویدئو می خواهید اضافه نمایید. به خاطر داشته باشید که می توانید در ادامه نیز مجدد فایل ویدئویی اضافه کنید.

این برنامه برای کسانی که قصد تولید محتوا با گوشی را دارند بسیار پر کاربرد می باشد.

آپشن های سمت چپ تصویر در اموزش کاین مستر

پس از انتخاب ویدئو، قسمت هایی در سمت چپ تصویر وجود دارند. با ما باشید تا توضیحات آنها را با شما به اشتراک بگذاریم.

۱ ⇐ با انتخاب آخرین گزینه در قسمت چپ می توانید به انتهای ویدئوی خود بروید. اگر چندین ویدئو دارید، بر روی این گزینه کلیک نمایید تا انتهای تمام ویدئوها را نشان دهد.

۲ ⇐ گزینه ی بعدی همانطور که در ویدئوی اول پست گفتیم، برای بزرگ تر کردن نوار ویدئو می باشد. این گزینه برای بهتر دیدن فیلم شما می باشد.

۳ ⇐ مورد سوم برای تنظیمات کاین مستر است که پیشنهاد می کنیم کاری به این بخش نداشته باشید.

۴ ⇐ در این بخش همانطور که مشخص است می توانید فایل خود را به اشتراک بگذارید.

۵ ⇐ در صورتی که ادیت شما اشتباه بود، با کلیک بر روی این گزینه می توانید آن را حذف نمایید. و مجدد با گزینه ی کناری آن را برگردانید.

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید گزینه ی جدیدی در آیفون می باشد.

این آپشن برای عکس گرفتن از ویدئو های آپلود شده می باشد و اصطلاحا capture می گوییم. به قسمت بعدی توجه نمایید تا هر سه گزینه را توصیح دهیم.

♦ گزینه ی اول برای شما از صفحه عکس می گیرد و در گالری شما ذخیره می کند.

♦ گزینه ی دوم را اگر انتخاب نمایید، عکس گرفته شده را به اول ویدئو اضافه می نماید.

♦ گزینه ی سوم برای عکس گرفتن و افزودن آن به عنوان یه لایه ی جدید است.