خانم ها همواره به اکسسوری ها علاقه مند هستند و به انها به عنوان مکملی برای استایلشان نگاه می کنند. یکی از این اکسسوری های جذاب برای خانم ها شال و روسری است. خانم ها به تنوع در شال و روسری علاقه مند هستند و اگر به کمد لباسهایشان سری بزنید، حتما شال ها و روسری های متنوعی در رنگها و طرح های مختلف را مشاهده می کنید. این بار که در خیابان مشغول قدم زدن هستید، به مغزه های فروش شال و روسری نکاهی بیاندازید، بدون شک این مغازه ها را بدون حضور پررنگ خانم ها نخواهید یافت.

بازار فروش پیج های اینستاگرامی که در زمینه شال و روسری فعالیت می کنند، هم به همین صورت است. یعنی از شما یک پیج خوب با تنوع جنسی بالا را بیابید، خواهید دید که خانم ها نقش پررنگی در لایک ها و نظرات محصولات آن پیج دارند.

اگر شما هم به دنبال راه اندازی یک پیج برای ایجاد کسب و کار و فروش محصول در اینستاگرام هستید و پیشنهاد ما به شما، تاسیس یک پیج شال و روسری است. اما رسیدن به درآمد تنها با تاسیس پیج حاصل نمی شود، بلکه شما باید محتواهای خوب و کاملی تولید کنید و ایده های متنوعی برای ایجاد محتوا داشته باشید.

اگر به دنبال افزایش بازدهی پیج فروش شال و روسری خود در اینستاگرام هستید و می خواهید فروش و بازدید خود را چندین برابر نمایید، تا انتهای این متن همراه ما باشید.

ایده های تولید محتوا

خود را به درستی معرفی کنید

اولین چیزی که دنبال کننده های شما در فروش اینستاگرام باید آن را درک کنند قابل اطمینان بودن و معتبر بودن صفحه شما و محصولاتتان است بنابراین لازم است که توضیح مختصر و مفیدی درباره فروشگاه یا اجناستان در قسمت بیو بنویسید و همچنین حتما راه های ارتباطی دیگری مانند ایمیل، تلفن ثابت یا تلفن همراه خود را ثبت کنید زیرا اینگونه دنبال کننده های شما از معتبر بودن پیج مطمئن تر می شوند. بهتر است از یک شماره تلفن جداگانه برای کار خرید و فروش اینستاگرام استفاده کنید تا برای تلفن ثابت یا تلفن همراه شخصی تان مزاحمتی ایجاد نشود.

از عکس های با کیفیت و جذاب استفاده کنید

از آن جایی که مشتری باید از روی عکس هایی که در صفحه اینستاگرام قرار می دهید محصول را انتخاب کند بنابراین انتظار دارد با تصاویری کاملا واضح و جذاب روبرو شود، سعی کنید عکس هایی که از شال و روسری ها در پیجتان قرار می دهید با کیفیت و با وضوح بالا باشد و طرح و مدل شال و روسری کاملا در آن مشخص باشد. از عکس های مختلف و متنوع استفاده کنید تا پیج تان جذاب تر به نظر برسد. همچنین سعی کنید هر بار که شال و روسری های جدیدتری به بازار وارد شد، شما نیز عکس های جدید از مدل های جدید در صفحه تان آپلود کنید و همواره صفحه اینستاگرامتان را به روز نگه دارید.

توضیحات کامل و درستی درمورد محصول بنویسید

در زیر هر عکس کپشن مربوط به آن تصویر را به طور کامل و دقیق بنویسید و اطلاعات مختصر ولی کاملی به مشتری ارائه کنید. مثل جنس شال و روسری، قواره یا اندازه آن، تعداد رنگ های موجود برای فروش، و قیمت محصول. همیشه منصف باشید و قیمت واقعی محصول را در کپشن درج کنید. همچنین اگر برند خاصی دارید دارید می توانید نام آن را با استفاده از هشتگ ها در کپشن هر عکس قرار دهید و یا با نوشتن هشتگ های با بیشترین بازدید مربوط به پوشاک، بازدید پیج خود را بالا ببرید.

از عمده فروشی های معتبر خرید کنید

اگر رضایت مشتری برایتان مهم است پس حتما باید از عمده فروشی هایی خرید کنید که شال و روسری ها و پوشاک با کیفیتی عرضه کنند و قیمت های مناسبی نیز داشته باشند. عمده فروشی های معتبری نیز در فروش اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند که به راحتی می توانید مستقیما از آن ها خرید کنید.

ارتباط نزدیک برقرار کنید

هرچه ارتباط بیشتری در این فضا برقرار کنید، شانس موفقیت شما بیشتر است. ارتباط با مخاطب‌ها که به طور کلی اصلی مهم و اساسی برای پیشرفت در فضای ایسنتاگرام است. مسلم است که ارتباط صمیمی با مخاطبان وفاداری آن‌ها را به همراه خواهد داشت و محبوبیتتان را بیشتر خواهد کرد.

اما از طرفی دیگر ارتباط با صفحات هم سو و شبیه به خود را فراموش نکنید. همواره سعی کنید به اجتماع همکاران خود ملحق شوید و با ساختن ارتباط بیشتر بتوانید هم‎ افزایی بیشتر داشته باشید. هم افزایی که در نهایت به نفع هر سه ضلع این مثلث خواهد بود. شما، همکاران و مخاطبان.

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

با تولید محتوای مستمر و باکیفیت به مرور زمان در اینستاگرام دیده می‌شوید و به اهداف خود می‌رسید، اما همکاری با اینفلوئنسرها یکی از میانبرهایی است که به شما کمک می‌کند سریع‌تر به مقصد برسید.

امروزه افراد و کسب و کارهای مختلفی در کنار تولید محتوای مناسب، با صرف هزینه بسیار سریع‌تر برای صفحات خود مخاطب جذب می‌کنند. شما هم می‌توانید با افرادی که دنبال کننده‌های بیشتری دارند همکاری کنید و در ازای پرداخت هزینه تبلیغات، سریع‌تر رشد کنید.

زمان مناسبی را برای انتشار محتوای خود انتخاب کنید

انتشار محتوا در اینستاگرام شبیه بازی‌سازی در فوتبال است! توپ از دروازه‌بان پاسکاری می‌شود و تا دم دروازه حریف، که همان «هدف» ما است، پیش می‌رود، اما اگر ضربه آخر را مهاجم درست شوت نکند، تمام زحمات هدر می‌رود! انتشار محتوا در زمان درست، دقیقا مثل شوتی است که مهاجم یک تیم فوتبال به سمت دروازه هدف می‌گیرد. اگر درست انجام نشود، زحمات شما آنطور که باید نتیجه نخواهند داد.

حتما از بخش insight یا همان آمار برای شناسایی بهترین زمان انتشار محتوا استفاده کنید. علاوه بر آن مخاطب هدف خود را هم در نظر بگیرید. مثلا اگر بیشتر دنبال‌کننده‌های شما را زنان خانه‌دار تشکیل می‌دهند احتمالا انتشار پست در صبح برای صفحه شما بهتر است. اگر بیشتر کسانی که شما را دنبال می‌کنند از قشر کارمندان هستند احتمالا باید زمان استراحت آن‌ها را برای انتشار محتوا انتخاب کنید. در نهایت با آزمون و خطا سعی کنید بازه زمانی طلایی خود را پیدا کنید.

از هشتگ‌ها نهایت استفاده را ببرید

استفاده درست از هشتگ‌ها، راهی رایگان و مناسب برای دیده شدن بیشتر پست‌های شما است. با راه‌اندازی طوفان فکری با دیگر اعضای تیمتان و یا تحلیل پست‌های موفق صفحه‌های رقیب یا هم موضوع خود، سعی کنید بهترین هشتگ‌ها را پیدا کنید و آن‌ها را به کار بگیرید.

البته این را هم در نظر بگیرید که نباید در استفاده از هشتگ‌ها زیاده‌روی کنید. سعی کنید رویه طبیعی اما موثری داشته باشید.