معرفی 10 بلاگر معروف ایرانی

  • ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
  • 704 بازدید

همراه با گسترش اینترنت و پدید آمدن شبکه های اجتماعی، اینستاگرام هم پا به عرصه وجود گذاشت و یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی شد. اینستاگرام کاربران بسیار بسیار زیادی دارد که بعضی از آنها برای گذران وقت و بعضی دیگر برای معرفی و شناساندن کسب و کار خودشان، در آن مشغول به فعالیت هستند. یکی از پدیده هایی که توسط اینستاگرام ایجاد شد بلاگر است. بلاگرها افرادی هستند که در زمینه خاصی مشغول فعالیت هستند. مثلاً بعضی در زمینه فعالیت های روزانه خود پست و استوری می گزارند، بعضی دیگر آموزش آشپزی، خیاطی، آرایشگری و … می دهند. بعضی دیگر به رستوران ها می روند و غذاهای مختلف را تست می کنند و نتیجه را با کاربران خود به اشتراک می گزارند. بعضی در زمینه مدلینگ و فشن استایل فعالیت می کنند و مدهای روز را به دنبال کنندگان خود ارائه می دهند و بسیاری موارد دیگر. این بلاگرها به واسطه تبلیغاتی که انجام می دهند مبلغی از چند صد تومان تا چند صد میلیون تومان دریافت می کنند.

اینستاگرام در ایران هم طرفداران بسیاری دارد و بنابر این بلاگرهای معروف و مشعوری با درآمدهای چند صد میلیونی دارد. ما در اینجا تلاش نموده ایم تا 10 تا از معروف ترین بلاگرهای ایرانی را برای شما معرفی کنیم. اگر شما هم به موضوع بلاگری علاقه دارید با ما همراه باشید و مطمئن باشید در صورتی که بخواهید و تلاش و پشتکار لازم را داشته باشید، شما هم می توانید جزء بلاگرهای معروف و کاربلد باشید.

بلاگرهای معروف ایرانی

صدف بیوتی

صدف مسائلی از همان ابتدا مفاهیم برندینگ شخصی را به خوبی می دانست و برای خود نام هنری صدف بیوتی را انتخاب کرد. از آن پس تمام فعالیت های او در فضای مجازی و حقیقی بر روی نام صدف بیوتی قرار گرفت.
صدف بیوتی را می توان به جرئت قوی ترین بلاگر ایرانی در حوزه بیوتی نامید. او مورد تایید بسیاری از برند ها و شرکت ها خارجی می باشد و از او برای تبلیغات بسیاری دعوت می شود. از عجیب ترین تبلیغات این بلاگر محبوب می توان به درخواست شرکت هواپیمایی معروف امارات اشاره داشت. در جریان سفر به دوبی از سوی هواپیمایی امارات، برای آموزش آرایش سریع به مهمانداران این هواپیمایی دعوت شد که این مورد نیز در کارنامه موفقیت های او قرار دارد.

این بلاگر معروف ایرانی ساکن آمریکا همانطور که مشخص است در حوزه زیبایی و آرایشی فعال می باشد و بیشتر محصولاتی که در پیج او تبلیغ می شود شامل مواد آرایشی و مراقبت از زیبایی می باشد. در پیج اینستاگرام او که بیش از یک میلیون فالوور دارد و تیک آبی اینستاگرام را نیز دریافت کرده، می توان پست هایی از زندگی شخصی اش، استایل های مورد علاقه اش و برخی آموزشی آرایشی را دید.

نواب ابراهیمی

معروفترین فردی است که در زمینه آشپزی کار می کند. او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است. این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است. مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند.

محمد امین کریم پور

اگر طرفدار طنز و کلیپ های سرگرمی باشید، حتما این بلاگر را می شناسید. او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است. او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند. از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد. پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند. او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین صفحات ایرانی ها را در اختیار دارد و گفته می شود که به خاطر تبلیغاتی که در پیجش می گذارد ماهانه 100 میلیون تومان از آن درآمد کسب می کند.

الناز گلرخ

یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی الناز گلرخ است. الناز گلرخ که به تازگی از ایران به دوبی مهاجرت کرده است، پیش از این یک سالن زیبایی در تهران داشت و پس از مشکلات و حواشی به وجود آمده، تصمیم به ترک کشور گرفت. او نیز جزو بلاگرهای موفق می باشد که با برندهای آرایشی بسیار مشهور و نام آشنایی فعالیت داشته است.

ملینا تاج

در زمینه طراحی لباس و معماری تحصیلات خود را به پایان رسانده است. او نیز در رشته بیوتی بلاگری صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است.

لیلی قالیچی

تنها در زمینه بلاگری کار نمی کند. او یک بازیگر، طراح و وکیل می باشد که به خاطر استایل و سبک خاصش به او لقب باربی ایرانی را داده اند. او در یک سریال آمریکایی بازی کرده است و پس از آن شهرتش چند برابر شد. گفته می شود که زمانی که درس وکالت را می خواند به خاطر عشق و علاقه اش به  آرایشگری تحصیلات را رها کرده و به این رشته روی آورده است و در حال حاضر یکی از موفق ترین افراد در این زمینه محسوب می شود.

نگین میر صالحی

در رشته فشن بلاگری نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد. او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند. برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد. این برندها در زمینه های مختلفی از جمله کیف و کفش کار می کنند. هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است. نام برند او گیسو می باشد.

مهسا غضنفری

اما یکی دیگر از این فشن بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند. گفته می شود که این سلبریتی یکی از اعضای تیم مشهور مد آرت می باشد. فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد. او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد.

مستر تیستر

حمید سپیدنام متولد 22 بهمن 1356 در انگلستان، چهره مشهور است ؛ میزان تحصیلات وی : فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد می باشد، مشهور به مستر تیستر می‌باشد که به رستوران ها رفته غذا میخورد و نقد خود بر غذا و رستوران را در شبکه هاي‌ اجتماعی منتشر میکند. همسرش پگاه در بیشتر برنامه هاي‌ مستر تیستر وی را همراهی میکند. مستر تیستر برای تست غذاها پول می‌گیرد و خود نیز صاحب چند شرکت است…«معرفی رستوران ها کار اصلی مستر تیستر است.»

کاپیتان عرفان

از مشهورترین فود بلاگرهای ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و هزاران پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است. همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است. در این صفحه می توانید کانال تلگرام او را نیز داشته باشید. همچنین فهمیده می شود که او از سال 2015 میلادی تا به حال در این زمینه فعالیت می کند که در این بازه زمانی به شهرت زیادی رسیده است.